23 ianuarie 2010

Fame


Mie imi plac in general genul asta de filme - cu scoli de actorie/muzica/dans. Chiar am vazut de cateva ori Step up 1 si 2. Cu toate astea nu am putut sa ma declar foarte fascinata de filmul Fame.

A fost bunicel, dar parca distributia a lasat de dorit.

Mi-a placut blondina dansatoare, insa pe negresa n-am putut sa o inghit. Mi s-a parut ca prea se screme pentru a juca. Cuplurile au fost ok alese, insa atatea clisee au fost introduse incat nu m-au surprins cu nimic.

Nu o sa ma iau de scenariu pentru ca nu vad rostul. AU fost atatea filme pe tema asta incat un altul in plus ce mai conteaza?

Mi-au placut atitudinile profilor, dar si dorinta studentilor de a deveni faimosi cu orice pret.

In final filmul ramane ceva la care sa te uiti daca te plictisesti prea tare. Nu surprinde cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu