20 februarie 2010

Nine

La cate trailere vazusem (vreo 2 cred, da bune) mi-am spus ca nu e cazul sa ratez un film asa promitator. Am convins doua prietene si ne-am mutat la Cityplex pentru vreo 2 ore.
Inceputul ca inceputul, ca nah doar nu o sa ne uimeasca din prima, insa restul de o ora si ceva am crezul ca nu se mai termina.
Pe langa faptul ca melodiile chiar nu sunt cine stie ce, dansurile cam lasa de dorit. Fergie saraca spui ca s-a indopat inainte cu spor, iar Kate are un machiaj mult prea incarcat.
Credeam ca vor fi noua tipe care i-au influentat viata, cand colo dam de sapte - Nicole(muza), Kate (jurnalista), Penelope (amanta), Dench (costumiera), Marion (sotia), Sophia (mama) si Fergie (prostituata).
Daniel Day- Lewis a fost vizionabil, si-a facut rolul si...atat.
Penelope a fost cireasa de pe tort, dar nici nu m-as fi asteptat la mai putin din partea ei.
Marion a fost o aparitie incantatoare si mi-as fi dorit sa fi avut mai multe replici.
Finalul a reusit sa ma surprinda, lasand loc de concluzii ce se bat cap in cap. Sa intelegem ca el nu s-a prins de gafa realizata sau pur si simplu nu a realizat importanta gestului. Poate noi, femeile, suntem prea atente la detalii pe care barbatii nu se sinchisesc sa le observe.
Povestea mi-a placut, insa realizarea nu a fost tocmai pe placul meu.
De recomandat l-as recomanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu