30 aprilie 2009

Camille



Oficial filmul nu a fost distribuit cinematografelor. In ianuarie a aparut direct pe dvd, in AUstralia. Prima intrebare: o fi chiar asa prost de l-au bagat direct pe dvd? Avand in vedere ca e gata de prin 2007 nu cred ca il vom mai vedea prin cinematografe. Citisem pe undeva cum ca James Franco ar fi zis ca e unul dintre cele mai proaste filme in care a jucat, sau ceva de genul asta. Mie nu mi-a placut cum a jucat, poate de asta nu l-a deranjat prea tare insuccesul filmului.
Paradoxal, peste tot pe unde am citit de film, toti spuneau numai de bine, chiar recomandandu-l si celor care nu se dau in vant dupa genul romance.
Eu am vrut sa-l vad de anul trecut, asta in urma vizionarii pozelor cu calul albastru. Imi facusem o idee gresit, la asta contribuind si pozele putin ciudatele, dar si afisul. M-a dus cu gandul la un film cu putina magie sau chestii supranaturale. E adevarat ca am avut supranatural, dar nu in sensul in care ma gandeam eu.
N-am inteles-o la inceput pe Camille, chiar mi s-a aprut oarecum prostuta, infantila si prea cu gura mare. Cred ca a stiut de la inceput ca Silas s-a casatorit cu ea doar din nevoie, insa a continuat in naivitatea ei sa creada ca poate cu timpul o va iubi.
Silas pe de alta parte e un hot marunt, nu prea e indragostit de Camille, vrand sa treaca granita cu ocazia lunii de miere.
La un moment dat Camille moare. Dar ea continua sa traiasca. Mi s-a parut stupid la inceput, dar am zis ca pot sa trec peste. Jocul Siennei m-a emotionat intr-o masura, incepand sa fiu mai indulgenta cu filmul. Daca treci peste toate aberatiile fara sa strambi din nas prea tare, intr-un final te trezesti cu sufletul la gura cautand-o pe Camille in multime. Oare chiar a murit?
Mi-a parut putin rau de saracii cai vopsiti in toate culorile, dar nu m-a impresionat cu nimic comparatia calului albastru cu situatia Camillei.
Mi-au placut totusi finalul si faza din lift, cea cu tanarul politist si lectiile lui de viata:))

Nu a fost un film f bun, ci placut. Ramai cu un sentiment placut dupa terminarea vizionarii lui.




Un comentariu: