2 mai 2009

Sfarsit de poll: Rocknrolla castigator!



Rezultatele chestionarului au iesit in modul urmator:


Locul 1 cu coronita:

Rocknrolla
2 voturi (33%)

Locul 2 (la egalitate cu cate un vot):

Vicky Cristina Bracelona
1 (16%)
Gran Torino
1 (16%)
Crank 2
1 (16%)
The International

1(16%)


Locul 3( cu 0 voturi):

Furios si iute 4
0 (0%)
Ma dau in vant dupa cumparaturi
0 (0%)
Hoti de onoare
0 (0%)
Caut cavaler de onoare
0 (0%)

Concluzii:


- Rocknrolla am auzit de la multi ca ar fi bun, dar nu mi-am facut nici acum curaj sa-l vad. Poate dupa examenele de saptamana asta sa reusesc in sfarsit sa-l vizionez.

-Vicky Cristina Bracelona ar merita un loc 2, avand in vedere ca locul 1 nu-l merita in nici un caz. L-am vazut prin ianuarie si nu m-a impresionat in vreun mare fel.

-Crank 2 sper sa-l vad zilele astea neaparat. Dupa ce am auzit la guerilla de dimineata cateva comentarii despre film( unele replici foarte amuzante) am prins o pofta nebuna de a da drumu la bsplayer si sonorul la maxim( din cate imi amintesc, primul crank a avut muzica destul de misto).

-Gran Torino nu am vazut deci nu pot sa-mi dau parerea.

-The International iar n-am vazut, dar am auzit ca ar fi bun.

-Caut cavaler de onoare l-am vazut anul trecut, atunci cand a aparut. M-am uitat mai mult pentru McDeamy. Nu prea mi-a placut, dat fiind ca a fost o comedie romantica slabuta.

-Hoti de onoare e pe lista de vazut. Ma voi uita mai mult pentru ca e cu Iures.

-Ma dau in vant dupa cumparaturi am incercat sa-l vad in urma cu vreo luna. N-am reusit sa vad mai mult de 20 de minute. Daca as fi fost intr-un cinematograf probabil l-as fi vazut pana la capat cu popcornul si cola in mana. Asa, nu mi-a placut, stupid pe alocuri iar actrita nu-mi place de nici o culoare. Daca ar fi fost Kate Hudson m-as fi uitat cu mare drag, pana si filmele proaste care o au in distributie par mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu