7 mai 2009

Crank: High Voltage

Crank 2 rocks. Plin de adrenalina si muzica in concordanta cu scenele, Crank 2 a fost un film al naibii de amuzant. Am vazut primul film al seriei si asteptam cu nerabdare aparitia continuarii. Asteptarile mi-au fost intrecute. Nu sunt limite peste care filmul sa nu treaca, realizand acest lucru fara sa fie penibili. Pana si scena de sex a fost destul de reusita:))
Cred ca imaginea cu Chelios cazand cu fata de asfalt( asta dupa ce a cazut din elicopter) va ramane pentru mult timp una dintre imaginile persistente in mintea mea. E pur si simplu o imagine perfecta ce aminteste putin a pop-art, benzi desenate si scena by Tarantino.
Filmul aduce putin si a video game, unghiul de filmare participand la acest efect, la inceputul filmului dar si de-a lungul a catorva scene.
Am ras de mai aveam putin si ma adunam de pe jos. N-am mai vazut de mult un film asa alert si amuzant.
Cateva chestii care mi-au placut la film( va anunt de pe acum ca sunt multe):
- dupa cum stiti temperatura se poate lua fie infingand termometrul in gura, tinandu-l la axila sau infingandu-l in rect. oare cum iau chinezii temperatura?:))
- aspectul luxoasei vile in care se afla Cypress Social Club=)) si replica lui Chev cum ca nu doreste sa ia in acea zi ebola:))
- aluzia la Kevin Costner si Whitney Houston (The Bodyguard);
- scena gen Godzilla dintre Chev si Vang;
- Chev on fire;
- Chev "in actiune";
- Chev imun la farmecele chinezoaicei;
- Chev la bustu` gol;
- Chev pur si simplu.

Ce nu mi-a placut:
- Venus si faza cu sd Tourette;
- taiatul sfarcurilor;
- capul lui Ricky Verona;
- imaginea cu organul sexual al unui cal.

Chev:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu