1 decembrie 2009

Sfarsit de poll pe luna noiembrie - egalitate- New Moon si 2012


Cu cate 7 voturi fiecare
New Moon si
2012
au iesit invingatoare.

Locul 2 cu 2 voturi:
-Capitalism: A Love Story

Locul 3 cu cate 1 vot:
-A Christmas Carol 3D
-The Time Traveler's Wife
-Ziua care mi-a schimbat viaţa Le premier jour du reste de ta vie
-Mar nero

Cu 0 voturi au fost:
-Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans
-Katalin Varga
-Le concert
-The Box
-H o Ho Ho
-Cloudy With a Chance of Meatballs
-Cendres et sang


Sa trecem la comentat. 2012 am vazut, New Moon voi vedea. In legatura cu New Moon nu pot sa spun ca sunt nerabdatoare sa-l vad, insa putina curiozitate exista.
Desi au iesit cu 0 voturi, eu m-as mai duce la
-Le concert - pentru ca am auzit numai cuvinte de lauda;
-The Box - parea chiar interesant trailerul;
-Cloudy With a Chance of Meatballs - de fapt l-am si inceput, in weekendul viitor il termin.

De restul nu m-am interesat prea tare, insa daca descopar ceva bun, anunt.

Ultima luna din an a venit, iar noi avem poll nou :D |Votati!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu