4 aprilie 2011

The Adjustment Bureau


Un film despre existenta sau nu a liberului arbitru, despre dragoste si despre incapatanarea omeneasca.
Nu stiu voi cum sunteti, insa eu imi doresc de fiecare data ce nu pot avea. O data mi s-a intamplat sa-mi doresc ceva foarte mult si, parca in ciuda, toate fortele universului au complotat impotriva mea si n-am putut obtine neam acel "ceva". Momente ca acela ma fac sa-mi pun intrebarea daca nu cumva suntem simpli spectatori ai propriilor vieti.

Bine, nu as merge cu autobuzul pe aceeasi ruta timp de trei ani sperand la o coincidenta, insa mai am si eu momente cand aleg un anume bar stiind ca e posibil sa ma intalnesc cu anumite persoane.

Revenind la film - David Norris este un candidat la postul de senator, iar in noaptea in care pierde alegerile o intaneste pe Elise , de care se indragosteste pe loc. Ce nu stie el este ca aceasta intamplare trebuia sa fie unica, ea fiind sursa de inspiratie pentru un nou discurs.
Dupa acest eveniment David afla de existenta unui anumit tip de organizatie, Gardienii destinului, a carei existenta nu trebuie descoperita de oameni. Din intamplare, sau in urma unui sir de coincidente planificate, David descopera ca drumul lui nu ar fi trebuit sa se intersecteze cu cel al Elisei. Dar daca ea e sufletul lui pereche si ei (organizatia) le refuza destinul?

Sigur va fi un film care va va tine in tensiune, fiind o combinatie de actiune, sf, suspans si poveste de dragoste.

Daca nu l-ati vazut, nu pierdeti timpul. Merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu