20 august 2010

Killers

In general nu sunt extrem de pretentioasa la comediile romantice, insa cateodata ajung la un stadiu in care vesnicele clisee incep sa bata rau la ochi. Ashton Kutcher si Katherine Heigl fac un cuplu dragut si atat. Nu mi s-a parut sa existe cine stie ce chimie intre ei si in plus au mai jucat si prost.
Inceputul a fost treaca-mearga, nimic special, doua-trei faze amuzante, un el la bustul gol, o ea bulversata si o intalnire romantica incheiata in camera ei de hotel, bineinteles cu o ea adormind in urma cantitatii de alcool consumat. Aiurea.
Adica tipa reuseste sa agate un individ foarte "bun", atent, amuzant si destul de atras de ea, iar ea ce face? Adoarme tocmai cand incepeau sa se incinga spiritele. Trist...
Nu m-a incantat in mod deosebit nici actiunea bagata in exces, iar scenariul mi s-a parut pur si simplu idiot.
Chiar imi pare rau ca am dat bani pe bilet. Bine macar ca nu a durat foarte mult pentru ca atunci nu stiu cum as fi stat cu nervii.
Nu recomand, de vizionat numai daca va plictisiti foarte tare, acasa, sau daca vreti sa va holbati putin la Ashton ori la sanii lui Heigl (apare de vreo doua ori cu sutienul la vedere; bust impresionant, n-am ce zice).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu