20 august 2010

Sfarsit de poll luna iunie, castigator - Sex and the city 2

Evident ca marele eveniment al lunii iulie l-a reprezentat lansarea SATC2. Evident ca si eu am fost imediat sa-l vad, nu de alta dar chiar am sperat la o continuare buna. Din pacate nu a fost cazul.
Din punctul meu de vedere cel mai bun film al lunii a fost Soul Kitchen pe care l-am vazut luna asta. Dar despre el intr-o postare separata.

Pe locul 2 cu cate un vor s-au clasat Dark Country si The A -team, ultimul fiind chiar in plan de vizionare.

Cu ciuciu voturi au fost: Nanny McPhee2, Soul kitchen, The back-up plan si Toy story 3.

The Back-ul plan a fost vizionat aproximativ recent si nu pot sa spun ca e chiar asa prost cum credeam. A fost chiar o comedie acceptabila, iar protagonistii au reusit sa creeze un cuplu destul de dragut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu