27 iulie 2009

Fired Up

De la filmele americane cu adolescenti ma astept intotdeauna la chestii foarte scarboase. Asa inteleg ei ca trebuie facuta o comedie pentu aia mici, intai ii socheaza apoi le arata un san, un chilot si gata filmul. Nici "Fired Up" nu a fost departe de prototip. Diferenta e ca mi-a placut intr-o oarecare masura. Chiar ajunsese sa ma enerveze pretenu dork al aleia, incat imi venea sa-l pocnesc eu in caz ca nu indraznea nimeni. Doctor my ass.
Povestea e tipica (cred ca am mai vazut vreo 5 filme cu majorete): ei, mari amatori de fotbal american isi doresc sa cucereasca tot mai multe fatuci bune, asa ca se inscriu intr-o tabara de majorete. Faza funny e ca tipii chiar au talent ca majorete. In primele 2 saptamani reusesc sa dea gata mai multe gagicute (nu ca ar fi fost greu, tipii aratau bine, papagal aveau...ce-si mai pot dori adolescentele:)) daca unu iti spune ca ai ochi frumosi si buze senzuale..pentru 16-17 ani e suficient). Brunetului insa i se cam aprind calcaiele pentru colega-sa asa ca ramane pana la sfarsitul taberei pentru a-i demonstra ca o merita..bla bla bla.
Ca orice film cu pusti, el ramane cu gagica, dork-ul o ia in freza, blondul are bucurii la sotia antrenorului , plus doua majorete isi dau seama ca-s lesbiene...nu-i asa ca viata e frumoasa? Not.
Hai ca a mers de o duminica seara. Poate imi fac un obicei. Comparativ cu comediile pentru retardati ale lui Adam Sandler sau Drew Barrymore (unele)...asta chiar a fost film bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu