1 iulie 2009

UP


Vazut la cinema, varianta titrata si 3D. Auzind in targ ca e 3D, ma asteptam la niste efecte speciale mai "speciale". Nu prea a fost sa fie. Mai multe efecte 3D au fost in reclamele de inceput.

Nu m-a deranjat prea tare titrarea, insa animatia nu a fost tocmai pe gustul meu..desi m-am straduit sa nu-mi para rau pe banii dati pe bilet.
Nu l-a intrecut pe Wall-E, iar fata de Coraline s-a situat cam jos.

In primele minute ale filmului avem povestea de viata a lui Carl Fredericksen (Ed Asner), de la cum si-a cunoscut sotia pana la moartea acesteia. Ramas al nimanui, Carl hotaraste sa indeplineasca visul sotiei, de a gasi insula paradisului prin America de Sud.

Face cum face si reuseste sa umfle cateva sute/mii de baloane si isi ia la propriu zborul.

Ce nu a reusit Carl sa anticipeze a fost pasagerul clandestin pe nume Russell, ramas la usa acestuia. Russell mai are nevoie de o insigna pentru a fi numit cercetas suprem (sau ceva de genu`) , de aceea el trebuie sa ajute un batranel. Mai are rost sa spun ca Russell e obez si cam bubuie la capitolul inteligenta? A avut si el fazele lui amuzante...dar putine.

Nu voi critica ideile celor de la Pixar privind actiunea filmului pentru ca e o animatie si ar trebui sa inghitim aspectele care par lipsite de logica.
Mentionez totusi ca faza cu cainii mi s-a parut atat de stupida si penibila...
Nu am de gand sa povestesc filmul; cine vrea sa il vada...problema lui. Mie nu mi-a placut si pace.

Cat de promitator suna trailerul. Asta e. Astept G.I. Joe si Ice Age 3, tot 3D.


si ca sa nu fac 15 posturi, scriu tot aici si rezultatul poll-ului:

Locul 1 este luat luna asta de 3 filme:

Il y a longtemps que je t'aime
The Hangover

UP

2 le-am vazut( Up si The Hangover- pe care il recomand neaparat) si probabil voi vedea si pe al 3-lea dar nu in viitorul foarte apropiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu