26 iulie 2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Ori a fost mai slab ca Hp5 ori sunt eu de vina. N-am mai gasit bucuria aia copilareasca de a viziona un film HP, fara sa casc sau sa ma batzai in scaun. Pe alocuri m-a plictisit dar poate si din cauza lui Costin care facea fetze fetze, ba cand plangea Hermione, ba cand Ron avea drame cu fetele...si tot asa.
Trebuie sa recunosc ca nu as fi ratat filmul pentru nimic in lume. Am citit toate cartile si am vazut restul filmelor. De ce nu m-as fi dus si la asta? Si ce daca e de copii, si ce daca toti se uita stramb la mine cand le spun ca ma duc sa-l vad...pana la urma vizionarea unui film din serie pe an sau cel putin la 2 ani a devenit traditie.
Harry Potter si Printul Semipur prezinta cel de-al saselea an al lui Harry la Hogwarts, an in care va avea de descusut pe profesorul Horace Slughorn, in speranta de a afla ce planuieste Lordul Cap-de-mort. Titlul filmului vine de la cartea de potiuni pe care Harry o gaseste in dulapul profesorului si care i-a apartinut unui anume Print Semipur ( la sfarsit aflam ca era al lui Plesneala- da, a trebuit sa scriu pt ca uit). Impreuna cu profesorul Dumbledore, Harry pleaca in cautarea unui talisman al mortii...dar ia o mare tzeapa. In paralel Draco Malfoy incearca intai indirect sa-l omoare poe Dumbledore, ca mai apoi sa aiba ocazia de a-l omori el insusi..da si asta nu are curajul, asa ca Plesneala duce sarcina la sfarsit.
Avem parte si de scene de dragostea- pupaturi..ce va imaginati. Ron are lipici la pustoaice, Hermione nu stie cum sa-i spuna ca il iubeste, iar Harry primeste un sarut de la Ginny, in camera secretelor.
Desi a avut putine aparitii, Alan Rickman ( Plesneala) a jucat excelent. Este profesorul meu preferat de la Hogwarts. Cred ca actor mai potrivit ca el pentru rol nu se va gasi niciodata.
Mi-au placut si faza cu colierul, potiunea de dragoste, scena cu pestera...se vede ca au bagat destul in efecte speciale. Daca ar fi sa dau o nota pentru efectele speciale as da 10+.
Ma rezum totusi la un 9, pentru ca nu mi-a dat emotia aia de alta data. Poate la anu`...sau poate de Craciun cand ma mai uit o data.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu