24 iulie 2009

Ice Age 3


Da, am asteptat mult Ice age 3, insa ce am primit in schimb a fost pe masura. Seria Ice Age mi-e draga, fiind poate una dintre putinele animatii preferate.
De cand cu tehnologia asta 3D, e imposibil sa nu te tenteze foarte mult cinematograful. Cum eu rezist cu greu tentatiilor, pe principiul ca mai bine regret decat sa nu ma duc, am dat buzna in Cinema pro si m-am asezat frumos exact pe randul unde imi puteam intinde picioarele foarte bine (cunoscatorii stiu). M-am n inarmat cu o punga de popcorn, o cola light, incluse in pachetul cu pahar promotional cu Scratte ( da, nici la asta nu m-am poutut abtine...poate incep o colectie, mai stii) si cu ochelarii smecheri ultra noi, peste ochelarii de vedere...si da-i rasete.
Povestea filmului s-a invartit in jurul a 2 idei: puiul mamut nenascut al lui Manny si "copiii" lui Sid.
M-a amuzat Diego la faza cu vanatul, dar si Sid cu sentimentele lui materne. Buck, un fel de Jack Sparrow al animalelor, pare foarte tembel...desi de ce sa nu recunoasc are si el fazele lui amuzante, in completare cu ceilalti doi admiratori ai lui.
Scrat, reuseste si el sa se indragosteasca de o veverita , insa intr-un final ajunge la concluzia ca vechile iubiri nu se uita chiar asa usor...ghinda bat-o vina.
Cea mai tare faza mi s-a parut cea cu gazul iritant, dar nah, asta e parerea mea.
Vocea lui Simon Pegg m-a uns pe suflet, e unul dintre cei mai talentati actori de comedie pe care ii cunosc. Sper sa faca multe filme la viata lui si sa il vedem cat mai des in fiecare an. Din lista filmelor lui am pe lista "Big Nothing" asa ca anul asta voi vedea cel putin inca un film cu el.
Despre Ice age ce sa mai spun...duceti-va sa-l vedeti, merita banii si luati si prietenii cu voi.
Nota 10.
Aaa..si personajul meu preferat e fara doar si poate SID.

Un comentariu: