10 octombrie 2009

Trick ‘r Treat

"You gotta be fucking kidding me!"

Asteptat cu mult timp in urma, mai exact in urma cu un an, filmul s-a lansat direct pe dvd. De ce? nu stiu sa va spun, pentru ca nu e un film foarte prost. E un horror numai bun de vazut vineri seara, cu un castron plin cu popcorn si un pahar cu cola.

Initial am crezut ca sunt mai multe povestioare adunate din aceelasi orasel, din aceeasi noapte, noaptea de Halloween. Daca m-ati fi pus la alegerea unui film de Halloween as fi ales fara ezitare acest film. Ce Saw taica...m-am saturat de seria aia.

M-am uitat si pentru ca stiam de aparitia Annei Paquin intr-unul din roluri si am avut surpriza chiar sa-mi placa fatuca. Si chiar a fost un film bunicel...nu extraordinar de bun, dar m-as mai uita de cateva ori la el, de-a lungul anilor.

Bine realizat, filmul ne introduce in atmosfera de Hallowee, sarbatoare tipic americana. De la costume si dovleci, la bomboane si beutura...lumea stie sa se distreze. Mai putin o blondina imbracata in robot, satula de sarbatoarea respectiva. Dorind sa nu prelungeasca sarbatorirea fantomelor si altor creaturi mitice, ea se apuca sa dea decoratiunile jos, chiar daca noaptea nu luase sfarsi. Proasta miscare...sa spunem ca a suparat pe cine nu trebuia.

A doua poveste implica un director de scoala, ucigas de copii. Mai tarziu in noapte se costumeaza si el, pe pariu ca nu ghiciti? In vampir. Mai mult nu va spun pentru ca faza a fost prea tare pentru a va strica placerea.

Venite din alt orasel, cele patru donsoare, aparent inocente, se pun pe agatat. Cum scufita rosie era cam timida, dar si virgina in acelasi timp (Anna Paquin) este lasata singura pentru a-si gasi alesul. Peste cine da? peste vampir. daca ar fi fost totul asa simplu:)

Peste toate aceste povestioare mai avem si o legenda urbana conform careia opt copii cu dizabilitati au cazut cu autobuzul scolii direct intr-un lac. Cum au ajuns acolo? simplu: parintii au platit soferul sa-i ucida, dar pustii s-au panicat si autobuzul a ajuns in lac. Soferul a supravietuit si va avea o poveste foarte interesanta in aceasta noapte. El este autorul replicii de la inceputul postului. Mi s-a parut foarte amuzanta reactia lui.

Mie chiar mi-a placut filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu