3 septembrie 2009

Adventureland


Vazut mai mult pentru distributie, nu pentru ca as fi auzit eu ca e cine stie ce film. Mi s-a parut cam apatic asa, desi ar fi trebuit sa fie o comedie. Bineinteles ca am dat iarasi peste aceeasi reteta americana idioata de facut comedii: baga una bucata pustoaica frumusica+ un pusti nici urat nici frumos+ alti pusti urati cu spume si tocilari desigur+ un nene matur care are succes la gagicute.
Ce-a iesit o sa vedeti daca va bate curiozitatea.

Ma asteptam ca Ryan Reynolds sa joace mai bine dar presupun ca nici rolul nu l-a ajutat. Kristen in schimb m-a surprins placut pe alocuri, nu s-a mai strambat asa mult dar parca tot mai are cale lunga pana sa ajunga la a stadiul de a transmite ceva.

Toti jucau de parca erau in doliu si nu stiau cum sa se comporte cu ceilalti. Replicile mi s-au parut cam de rahat iar tatal pustiului parea drogat sau retardat in toate scenele.

E genul de film care trebuie dat pe acasa duminica dupa-amiaza cand toata lumea doarme. Pacat, ar fi putut iesi ceva din el daca se straduiau putin...dar probabil n-au cu cine. Dezamagitor.

2 comentarii:

  1. frate nu mai minti lumea :))mi-a placut parerea ta despre film m-a facut sa rad :))

    E un film super care merita vazut
    A fost chiar peste asteptarile mele
    Recomand

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ti s-a parut peste asteptari? zi-mi o faza macar.
    la genul asta de filme publicul este de 2 tipuri; aia care nu-s impresionati si aia care de obicei rad la orice comedie tipic americana.
    ma bucur ca te-am facut sa razi, desi m-as fi asteptat sa argumentezi putin.

    RăspundețiȘtergere