2 mai 2010

Bounty Hunter

Pe Aniston pare sa o prinda rolul de femeie divortata, nevoita sa-si suporte fostul sot, devenit peste noapte vanator de recompense. Si totusi cuplul nu mi s-a parut sa se potriveasca pe ecran, iar Aniston putea sa joace mult mai bine.
Dupa succesul cu serialul Friends ma asteptam sa fie putin mai amuzanta in comediile in care tot joaca. Unde e umorul ei de alta data? Aici mi s-a parut cam chinuita. A fost salvata totusi de tinutele mulate pe un corp lucrat foarte bine. De ce sa nu o spun, fata asta arata mai bine pe zi ce trece.

Evident ca un motiv destul de bun pentru vizionare a fost si Gerald Butler, aparand numai in prosop de baie la un moment dat. Nu stiu daca s-au combinat pe bune, insa cred ca s-ar potrivi mai bine in particular decat pe ecran.
Si totusi personajele secundare parca au fost mult mai amuzante, spre surprinderea mea. Chiar la scenele care nu-i implicau pe cei doi "mari" actori am ras cel mai tare.

AM cam tras de mine sa ma uit pana la final. Dezamagitor. Am asteptat atat de mult filmul si in final s-a dovedit cam de duzina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu