12 mai 2010

Sfarsit de poll luna martie, castigatoarea: Alice in Tara Minunilor!!!


Toata lumea vrea sa mearga/ a mers la ALice in tara minunilor. Nu-i condamn, si eu am fost :) Si a fost ok, pentru un film de la care aveam prea multe asteptari. Prima faza naspa e ca la IMAX nu e ca in reclama, nu se vede din orice colt al salii la fel. Eu am stat in al 3-lea rand si m-am chinuit enorm sa cuprind tot ecranul in campul meu vizual. Daca mai porti si ochelari de vedere, atunci sa vezi distractie. Efectele 3D au fost decente, mai multe pe la inceput, asa ca m-am convins, la vara o sa ma duc sa vad si eu in sfarsit Avatar 3D.
A fost un film asteptat de foarta multa lume, asa ca isi justifica locul fruntas, detinand 4 voturi mari si late :)

Locul 2 a fost impartit de 3 filme, fiecare cu cate 2 voturi: Eu când vreau să fluier, fluier; The Bounty Hunter; The Men Who Stare at Goats.

Locul 3 a fost cam aglomerat (8 filme), filmele detinand cate 1 vot fiecare: Daybreakers, Legion, Remember me, The Lovely Bones, An Education, Cop out, How to Train Your Dragon si Leap Year.

Cu ciuciu voturi au fost : Un prophète, Invictus si Triajul.

Despre restul filmelor:
a) ce-am vazut: The Bounty hunter (am scris despre el); An education (mi-e lene sa scriu despre el, insa merita vazut); Leap Year (am scris despre), Omu care se holba la capre (vazut in vacanta, merge surprinzator de bine), Remember me (scris).

b) ce voi vedea: filmul cu fluieratorii, oasele preaminunate, Cop out ( sa vad in ce hal a ajuns Brucilica).

c) ce nu ma intereseaza: alea cu 0 voturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu