6 noiembrie 2009

Halloween 2

Un film stupid de la un capat la altul. Pe langa faptul ca introducerea "viziunilor" care sa creeze ceva profunzime filmului, au mai fost si cateva chestii la fel de stupide.
Practic e continuata povestea lui Michael Myers, nu-mi amintesc sa fi vazut primul film dar pot sa-mi dau seama foarte usor din al doilea cam ce a fost in primul (nebunu e ucis de sor`sa).

Asadar nebunul nu a murit de fapt - ce surpriza, iar Michael trece la killarit pe cine apuca.

Eu cred ca masca aia se presupunea facuta din pielea fetei unei victime, insa era din silicon toata ziua. Sa trecem peste.

Inca de la inceput mi s-a parut stupida fuga blondinei, cu picior si mana rupta ea n-avea nici o problema sa mearga, sa se sprijine cu mana rupta de diverse chestii. In primul and cand ai piciorul rupt de-abia te misti de durere si nici n-ai voie sa calci in el. WTF.
Recunosc ca am tresarit la cateva faze, doar asta era si efectul dorit. Pana la urma totul e o mare killareala, cateva scene mai sexoase, cateva flash-backuri si un psiholog care scoate o carte si sfarseste mort. Neimpresionant.

SI finalul e fabulos de prost. Adica aia o fi inebunit atat de tare incat si-a pus masca lu ala pe fata sau chiar ea era Michael, el ramanand in mintea ei dupa cum ii zicea psiholoaga la inceput? penal.

Nu va duceti la el, nu va risipiti timpul cu asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu