7 noiembrie 2009

Paranormal Activity

Uite ca un un film filmat intr-un dormitor se bucura de un succes imens in box office-ul american, avand încasări de 61 milioane de dolari de la lansarea pana acum.
Citisem pe undeva ca regizorului i-a venit ideea de a realiza filmul dupa mai multe nopţi nedormite in casa proprie din California: "Erau câteva lucruri greu de explicat. Nu am crezut niciodată că ar fi vorba de o fantomă sau că am de a face cu vreun fenomen supranatural. Dar asta m-a pus pe gânduri", spune Peli.
Paranormal Activity a fost realizat cu un buget foarte mic: doar 15.000 de dolari, fiind creat in genul filmului "The Blair Witch Project", avand evident un efect mult mai puternic decat orice horror regizat.
Povestea filmului este destul de simpla - Katie si Micah formeaza un cuplu si decid sa se mute impreuna. La cateva zile de la stabilirea in casa noua incep sa simta ca ceva nu e in regula, asa ca instaleaza o camera video in dormitor pentru a surprinde eventualele activitati paranormale.
La un moment dat cuplul decide consultarea unui medium, insa acesta din urma ii sfatuieste sa consulte un demonologist.
E adevarat ca actiunea e lenta, insa asta contribuie la cresterea suspansului, pentru ca in final sa ramaneti pur si simplu uluiti. Va veti da seama cu vreo zece minute inainte de final ca ceva nu e in regula, ca totul nu s-a terminat.
Chiar nu mai vazusem de mult un film care sa ma tina in asa tensiune. Si da, l-am vazut noaptea, dar nu singura. Nu cred ca as fi putut sa-l vad singura. Tin minte ca la Blair Witch m-am uitat pe la 12 noaptea si mai avea si castile in urechi date la maxim...cred ca am facut pauza de vreo 10 ori.
A fost un film fantastic!!!
Sfatul meu: Nu va uitati singuri la el si vedeti-l neaparat;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu