9 august 2009

Aliens in the attic



Probabil ca la noi apare prin septembrie-octombrie, din cate imi amintesc. L-am vazut din curiozitate, plus ca imi place de actorasul ala blond si tamp aka Robert Hoffman.


Povestea filmului se poate deduce si din trailer: familia Pearson se duce in vacanta, la o vila din Maine. La scurt timp de la cazarea in casa de vacanta, copiii cuplurilor ( 2 familii locuiesc in casa si din cate mi-am dat seama sunt inruditi) dau peste 4 extraterestri. Unul dintre extraterestri, adica ala micu de avea 4 maini, incearca sa-i ajute in razboiul oameni vs extraterestri.


Pe principiul in razboi e permis orice, extraterestrii nostri dispun de niste dispozitive de controlare a oamenilor. Problema lor: aceste dispozitive nu pot controla copiii. Genial,nu? Nu prea, dar totusi prin intermediul acestui artificiu avem parte de cateva lupte gen Matrix.

E amuzant de vazut intr-un weekend, nu f bun dar merge.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu