23 august 2009

The Last House On the Left


Si ziceam ca nu o sa-l vad curand. Se pare ca iar am avut pe cineva care sa ma indemne sa-l vad asa ca am zis ce naiba, nu mor de un film. Am inteles ca e un remake dupa un film mai vechi. Filmul vechi nu cred ca l-am vazut, poate o fi fost pe protv sau alt post...habar n-am.
Sa revenim la film. Ca orice horror care se respecta are impuscaturi, capete sparte cu diverse obiecte, ceva nuditate si un criminal cu sange rece. Din moment ce omu e criminal, e clar ca nu e intreg la cap, desi la capitolul fizic arata destul de bine. Unde mai pui ca juma de film umbla la bustu gol.
Asadar acest criminal cutreiera tara in lung si in lat, cu politia pe urmele sale si insotit de gagica`sa, frate`su si propriul fiu din dotare. Pustiul, nu stiu cum face da se simte cam singurel asa ca accepta sa aduca doua fete acasa, la insistentele acestora. Cum acasa inseamna o camera de hotel si cum tac`su e criminal psihopat, fetucile au intrat intr-un mare rahat. Una moare iar calalta e violata si batuta. ca prin minune fata violata isi aminteste ca lacul e in apropiere asa ca o rupe la fuga si se arunca in lac, incepand sa dea din maini si picioare. Ca prin minune reuseste sa scape si sa ajunga la mami si tati, locatie in care au ajuns fara sa stie si gasca vesela.
Acuma filmul vrea sa arate ca o familie e capabila de orice pentru apararea plozilor.
Restul filmului arata cum reusesc parintii fetei sa ii omoare pe cei vinovati de viol.
Sfarsitul a fost cam de kko, mai bine s-ar fi inspirat din Saw daca tot tineau sa chinuie pe saracu om.
Merge de un vineri seara.

Un comentariu:

  1. Mie mi s-a parut un film bun, si probabil asta e din cauza ca originalul a reprezentat o baza excelenta pentru remake. Vad ca nu prea te-a impresionat totusi :) Oricum mie mi se pare mai ok decat alte "horror-uri" ca Drag Me to Hell.

    RăspundețiȘtergere