26 august 2009

Push



Recunosc: m-am uitat in speranta ca apare Evans la bustu gol :)


Nu stiu daca a aparut pentru ca n-am avut rabdare sa vad tot filmul. De ce? A fost cam plictisitor. Dakota Fanning e cam neconvingatoare in rolul asta, as fi ales o actrita putintel mai in varsta ( poate una de 17-18 ani). La un moment dat devine atat de enervanta incat n-am mai suportat si am derulat ultima jumatate de ora.


Avem un fel de the 4400, poate chiar heroes in etapa in care se descopera injectia magica...singura diferenta e ca acum piata a ajuns la o suprasaturatie de eroi prefabricati in genul respectivilor. Chjiar ma nene, n-au gasit si ei o alta explicatie...ne-am saturat de vesnicul experiment facut de armata.


Sa trecem peste. Ca in orice sf cu oameni ale caror supraputeri sunt induse avem: una care vede in viitor ( Angela Petrelli in varianta blonda), unu care poate crea iluzii, una care iti poate baga idei in cap (Matt Parkman in varianta feminina), un nenea rau (Sylar varianta neagra, desi cred ca e cam mare comparatia...Sylar nu are termen de comparatie) un telekinetic ( aici nu m-am putut gandi decat la Prue) si multi alti agarici de se tin dupa astia principali.


Desi filmul abunda de scene de actiune, are un fir cat de cat de urmarit...m-am plictisit f mult. Poate inexpresivitatea actorilor sau subiectul ultrafolosit au contribuit la asta. SI nici n-au fost cine stie ce efecte speciale.


Ma asteptam la mai mult.

Un comentariu:

  1. destul de prost film. ma asteptam la mai mult inainte sa-l vad. si sfarsitul? vor sa lase loc pentru continuare?

    RăspundețiȘtergere