17 august 2009

The Haunting in Connecticut


Mereu mi-au placut filmele cu case bantuite. Asa ca vederea filmului de fata nu a fost o exceptie. Povestea e destul de credibila, mai putin faza cu scrisul pe cadavre...asta n-am mai auzit-o. Era suficienta faza cu taiatul pleoapelor asa ca nu vad de ce trebuia sa insiste si pe aia ...in fine.
Ca sa fac un mic rezumat, actiunea se desfasoara in jurul unui pusti, bolnav de cancer (nu se precizeaza de care), supus unui studiu experimental. Pentru a fi cat mai aproape de spital, familia tanarului inchiriaza o casa in Conneticut. Ce ascunde casa o sa vedeti voi daca va uitati. UN mic indiciu: a fost casa mortuara.
Mi-a adus aminte putin de filmul "The Skeleton Key" dar a avut si motive din tot atatea filme: de la faza cu fierul si puterea lui de a opri raul(mai aveam putin si le spuneam si de sare:)), la faza cu pustiul medium, ectoplasma a parut cam scarboasa totusi.
Mi-a placut explicatia preotului, cum ca oamenii pe moarte vad lucruri pe care oamenii sanatosi nu le vad. Daca mai aparea unu ca vede o luminita inchideam bsplayerul:))
A fost un film bunicel, scarbos pe alocuri dar nu au exagerat. Am tresarit la cateva faze si nu am avut tendinta sa derulez ceea ce tot e ceva. Ma batea gandul sa ma uit si la "Ultima casa pe stanga" dar banuiesc un film plin de scene violente si pline de sange...poate prin septembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu