30 august 2009

I Love You, Man

A fost prost. Cu toate ca Paul Rudd e unul dintre actorii cu mult potential din punctul meu de vedere, rolul respectiv nu prea a reusit sa-l puna intr-o lumina favorabila. S-a chinuit saracul dar din pacate degeaba. N-am sa-i inteleg niciodata pe americani de ce introduc scene foarte scarboase in filme asa just for fun. Inteleg ca e o comedie, dar de ce ai vrea sa vomiti la o comedie? Drept urmare nu am apreciat scena cu voma incredibil de abundenta, doar asa ca sa rada si aia mai prosti de stau in spate si se hlizesc la orice gluma porcoasa.
Pana si subiectul mi s-a parut de tot rahatul. Sa inteleg ca avem una bucata baiat bun, de casa, iubitor si doritor sa-i faca prietenei sex oral de cate ori are ea chef; insa incapabil sa aiba un prieten de gen masculin. Zi zau!
Si toata faza ca ea nu vrea sa-i faca sex oral si prietenu bun aparut din senin il ajuta sa-si rezolve problema...wtf. Nu mai spun ca actrita din rolul principal pe langa faptul ca e atat de banala, mi s-a parut destul de falsa.
N-am ras, poate doar la faza cu meciul si vocea pitigaiata a aluia.
Daca ar fi sa caracterizez filmul cred ca as alege banal, rasuflat si plictisitor. Nu l-am vazut pana la sfarsit pentru ca pur si simplu nu mai suportam chinul. Sunt sigura ca tipul a fost ales cavaler de onoare, cei 2 s-au casatorit si au trait pana la adanci batraneti, practicand din cand in cand cate un 69. Noi sa fim sanatosi.

p.s.: daca l-a vazut cineva pana la sfarsit si merita sa-mi dea de veste.

Un comentariu:

  1. Chiar ca prost film! EU l-am vazut pana la sfarsit cand s-au pupat si si-au declarat iubire vesnica... cei doi prieteni, adica. Bleah!

    RăspundețiȘtergere