17 august 2009

The Ugly Truth


Se pare ca am reusit in sfarsit sa-l vad. A fost pe aproape un film bun dar a cam scartait pe alocuri. Gerard mi-a placut la nebunie, misogin asa cum a fost; in schimb Izzie a avut ceva ce m-a deranjat, pe alocuri parea falsa. Filmul e genul de comdie romantica finalizata cu formarea unui cuplu, linia dintre ura si dragoste fiind destul de subtire in cazul de fata.
A avut momentele lui bune, distributia aleasa pe masura promovarii, desi eu tot pe Kate Hudson as vrea sa o vad in toate comediile romantice:))
Privind in asamblu nu pot sa spun ca nu mi-a placut. Probabil il voi mai vedea o data si la fel de probabil il voi recomanda. Doctorasul parea cam tembel pe la sfarsit. Mergea o tura:)
Dupa ce am vazut "300" am ramas cu tendinta de a saliva la fiecare zarire a lui Butler:)) Can you blame me?
Daca ar fi sa dau o nota sa zicem ca merita un 9,35 pentru Butler, d`ohhh.
Acum astept sa vad G.I. Joe.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu