23 august 2009

The Proposal


Bai nene, cred ca n-am mai ras de mult la o comedie romantica. Desi subiectul pare expirat la prima vedere, jocul actorilor face tot deliciul publicului spectator. Sandra Bullock arata la fel de tanara ca in Speed iar Ryan Reynolds e deja stiut pentru comediile in care a jucat.
Tema filmului parca am mai intalnit-o intr-un film cu Gerard Depardieu in care el incerca sa se casatoreasca pentru a nu fi deportat. Asa si cu Bullock, ea isi forteaza asistentul sa se casatoreasca cu ea, el castigand o avansare, ea nefiind deportata. Totul se complica atunci cand un functionar de la departamentul de imigrari banuieste toata afacerea. Deci cuplul nou format pleaca in vizita la rudele viitorului mire, locatie in care amandoi isi vor da seama ca s iubesc. Si da, raman impreuna spre neuimirea tuturor. Si astfel scorpia a fost imblanzita (mi-au placut si angajatii um o vorbeau de bine pe sefa:)).
Chiar mi-a placut, a fost o comedia pe care as mai vrea sa o revad cu mult drag. Nu pierdeti timpul si populati cinematografele sau in cazul multora incingeti cablul de net.

Un comentariu:

  1. complet de acord! nici eu nu am mai ras de mult la o comedie romantica, si desi e destul de cliseu la prima vedere merita urmarita (macar pentru Sandra si Ryan) :D

    RăspundețiȘtergere